maanantai 28. tammikuuta 2013

Vihdoinkin se toimii

huh onneksi tuo kuva juttu alkoi taas toimimaan :) sen takia ei vähään aikaan juuri mitään ole kuulunut koska kuvattomat postaukset ovat vaan nii uuvuttavia... eli luvassa tosi paljon kuvia .:)
nonii suikku on nyt mun mielestä jotenki ollu paljon pirteempi ku aikasemmin ja se liikkuu paljon verkkaisemmin en tiää miks mut hyvä nii:)
suikku on mun mielestä laihtunu toosi paljon et satula vyö mennee sammoihin reikiin ku sillon ko suikku meille tuli. (jeees)
eilen kokeilin värkätä suikulle jotain ohjia ja semmosia nii yritin et vehtäisköhän se mua kun mää istun  potkurissa .. no suikku veti mua huimat 50m eli juu ei se oikee onnistunu pulkan kans ois ollu paljon helpompi. sit sen jälkee vielä taluttelin sitä lumiahangessa ja välillä vaa oltii ja katottii ja mietittiin elämän tarkotusta sitä on hyvä mitettiä välillä! :)
lauantaina olin kuvaamassa millaa ja  emmaa ko ne oli maastossa :)
nyt kuvia kuukauden ajalta!


























♥:Moonuli

2 kommenttia: