perjantai 5. huhtikuuta 2013

Haaste

 sain haasteen Marilta.
                                                                            ohjeet:
    tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle  
200 lukijaa
1.jokaisen haastetun täytyy kertoa itsetään 10faktaa itsestään
2.pitää vastata myös haastaja 11 kysymykseen
3.haastetun täytyy keksiä 11 kysymystä uusille haastajille
4.heidän pitää valita 11 bloggaajaa
5.sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6.ei takaisin haastamista.
 tehtävä 1.
1.harrastan ratsastusta
2.mulla on 2 hevosta
3.hevosteni nimet ovat Suikku ja Live
4.meillä on lehmiä
5.mulla on maailman parhaat kaverit!!
6.en meinaa keksiä mitään
7.sunnuntaina mulla on koulukisat
8.meen huomenna emmmalle yöksi
9.nään huomenna saraa, millaa ja emmaa♥♥
10.oon pitkä xddxd
 
tehtävä 2.
1.Onko teillä eläimiä? OOON!
2.Monta vuotta oot ratsastanu? 8 vuotta tai yli
3.kuvaile itseäsi kolmella sanalla? pitkä, kiva ja hauska
4.millä luokalla oot? 7
5.karkit vai sipsit? karkit
6.paras elokuva? twilight
7.mikä on parasta kesässä? se ku sara tulee meille♥
8.mikä on paras ratsastusmerkki? monia
9.seurustelenko? een
10.paras tv-ohjelma? salkkarit
11.tykkäätkö mennä mielummin ilman satulaa vai satulalla? ilman
 
ooon laiska en haasta ketään ;)
 
 
Noniii heipsan ! tänään olin livellä tunnilla oli suuuper hieno kaikki meni tosi hyvin. oon tyytyväinen.
huomenna tulee vieopostaus!
 
♥:llä Moonuli                                                 

 

4 kommenttia: