perjantai 21. kesäkuuta 2013

jotain...

noniii viimein jaksoin raahautua tänne bloggerriin.. juu eli mullahan on ollut tässä aika pitkään taukoa johtuu siis siiitä että tulin 23.5 kuumeeseen ja oon ollu sairaalassaki ja kaikkeee joten en oo muuta tehny ko maannu sohvalla joten ei ollu mitään järkeä tänne kirjottaa mut joo olin siis 3 viikkoo kuumeessa ja nyt oon parantunu.
                                         olin tiputuksessa sairaalassa...
                                                       candyn naamasta on tullu ihan harmaa♥
                                                    suikku ja sen ruoho maha♥
                                                          meidän pihalla asuu poro♥






                                                                           ♥♥♥♥

                                                 kävin keskiviikkona saralla♥♥ ja millaki oli siel♥♥







 
♥:llä Moonuli          

4 kommenttia:

  1. sara söpönä vikas kuvas!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi söpö joo xdxdxd mutta hyvä muuten paitsi nuo kuvat jossa minä oon :D

      Poista
  2. ihana toi poroo♥♥♥ ja ah noi kuvat :D:D:D♥

    VastaaPoista